Thursday, July 22, 2010

Terkejut mak, nyah!

G kl teman cousin g interview.dlm 2 days je, g rabu balek khamis. Tp dh alang2 turon kl kan, mesti la wajib singgah shopping jap. So i went to klcc dgn backpack n all.but the spirit is there la!! Penah ke shopping x semangat?haha.n i think my nafsu shopping is unstoppable la!n yesterday i have to stop swiping my credit card after spending in MNG n Vincci.mmg boros, tho i always think that i've to start saving.tp ntah bile tah.shopping2 pon gune duit sewe rumah, so xyah la nk rase guilty lebih2.ece.ayat nk sedapkan hati.haha.wtv la.my main point here is to crite about what happened yesterday. I bumped into a fren or mayb ex-fren la kot! Skali pandang mmg mcm kenal, but after staring at him for a few seconds, mmg sah2 la kenaaaaal! Sh**! Tu
Mmg first word la yg kuar. I dunno y in the world i have to bump into him. Mmg wrong place, at a wrong time. I dunno whether he saw me but i really hope he didnt la!! Pandang tempat laen dgn secepat mungkin,berdiri tegak, static tergamam n terkesima.shoot, rase nk tercabut jantong! Menggigil jugak kejap! I've to admit that i'm not ready to see any of them at all!! Sumpah gile nk mampos.habes spoil mood shopping sekejap! The old memories came across all of sudden!bengot laa..n plus, his new gf disgusted me la!! Menyampah je tengok!! Sori to say, but it was kind of nightmare to me..urrghhh!!! Siyes x nk jumpe of that kind anymoreeee.. Geraaaaam je rase. Panaasss2!! Eeee..Takot la nyah!! Trase over la plak!!haha. Wtv la. Mayb i've to think of duit jpa yg nk masok nxt week!! Haha.cant wait laaaa!


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 comments:

  1. gapo u turun kl tak gi shopping dgn i!
    ooohhh i teman u shopping kat edmonton je lah..sampai hati u fara..LOL!

    ReplyDelete
  2. faraw! xtulis skali ke kad unable to swipe! wenggggg! hahaha. chill. chill. i love you :)

    ReplyDelete
  3. Ainaa: alalala..bkn x nk shopping dgn u, but still tgh cari hari yg sesuai. Kalau weekday u free x? I pon nk shopping dgn u dekat malaysia ni jugaaak! Dh lame x jd batu api u!hahaa

    sha: uish.jgn la highlight point tu babe.mmg loser sunggoh! Tebal muke i bile dh xleh swipe kat klcc.ngahahha

    ReplyDelete
  4. text je, im free :) kena makan2 dgn vonny & tong tu semua lagi!

    ReplyDelete